Комплаєнс, бізнес-етика

Чесна конкуренція, етичне ведення бізнесу та робота виключно в рамках законодавства – основа діяльності Групи компаній Панда.

Група компаній Панда завжди виконує взяті на себе зобов'язання та прагне до довгострокової співпраці, вигідної як для Групи компаній, так і для її партнерів. Ми розглядаємо партнерські відносини не лише як засіб досягнення поставлених цілей, а й як можливість формування сучасної бізнес-культури в Україні.

Група компаній Панда має бездоганну кредитну історію у Державному ощадному банку України, починаючи з 2004 року.

Група компаній Панда має нульову толерантність до шахрайства та корупції у всіх її проявах.

Основні правила бізнес-етики:
  • Прозорість, чесне ведення бізнесу та відповідальність за взяті зобов'язання перед партнерами, державою та суспільством.

Ми відкриті у співпраці з партнерами, інвесторами та представниками влади; своєчасно інформуємо про всі зміни та плани компанії, більш за все цінуючи те, що нам довіряють.

  • Соціальна відповідальність бізнесу перед працівниками та громадами на місцях.

Ми дбайливо ставимося до землі, що обробляємо та до людей, що живуть і працюють на ній. Діяльність компанії сприяє покращенню соціальної ситуації в регіонах присутності, перш за все, шляхом створення робочих місць з достойним рівнем оплати праці.

  • Повага закону, дотримання усіх норм та правил, а також нульова толерантність до корупції.

Ми суворо дотримуємось вимог законодавства у своїй діяльності, та вимагаємо цього від наших співробітників, партнерів та контрагентів.

  • Професійність та ефективність.

Ми відповідально ставимося до всього, що робимо, прагнемо стійкого покращення результатів та зменшення витрат, досягаючи максимальної ефективності.

Стратегічні плани Групи компаній Панда
  • Збільшення земельного банку Групи компаній після початку роботи ринку землі в Україні;
  • Глибока переробка зернових та олійних культур, які вирощуються підприємствами Групи компаній для створення продукції зі значною додатковою вартістю;
  • Створення та інтеграція можливостей для експорту продукції Групи компаній на світовий ринок через власні портові потужності.